Spôsob dodania tovaru a ceny za dopravu
V prípade, že nie je stanovené inak, tovar v rámci Slovenskej a Českej republiky expedujeme kuriérskou službou.
Zásielky odoslané kuriérskou službou sú obvykle doručované nasledujúci pracovný deň po odoslaní.
O aktuálnom stave Vašej objednávky Vás budeme informovať e-mailom.
Ceny dopravy pre Slovensko sú nasledovné:
Kuriérska služba – GLS – 4,99 eur
Cena dopravy pre SR pri objednávke nad 60 eur je ZADARMO
Ceny dopravy pre Českú republiku sú nasledovné:
Kuriérska služba – GLS – 8,99 eur
Cena dopravy pre ČR pri objednávke nad 70 eur je ZADARMO
Náklady na balenie tovaru hradíme pri každej objednávke za Vás.
Spôsoby platby
- Na dobierku
Platba za balík prebieha až pri doručení Vami objednanej zásielky. Dobierku platíte pri doručení tovaru
- Bankový prevod
Po prijatí objednávky Vám zašleme e-mail s platobnými údajmi, na základe ktorých vopred uhradíte prislúchajúcu sumu bezhotovostne – bankovým prevodom na náš účet.
3. Platba platobnou kartou online – GPwebpay
Ceny platieb pre Slovenskú a Českú republiku sú nasledovné:
- platba prevodom na účet – ZADARMO
- platba na dobierku- + 1,00 EUR
- platba platobnou kartou online pomocou platobnej brány GPwebpay – zadarmo
Ďalšie informácie:
Dodanie tovaru mimo územia Slovenskej a Českej republiky
Tovar objednaný z www.luxesse.sk zasielame v rámci územia Slovenskej a Českej republiky.
Ak potrebujete tovar zaslať do štátov EU, objednávku si prosím vytvorte v našom e-shope po overení, či Vám daný tovar vieme doručiť.
V prípade záujmu o objednávku mimo územia SR alebo CZ, nás prosím kontaktujte e-mailom na info@luxesse.sk
Problém s doručovaním?
Ak Vám zásielka nebola doručená, alebo sa vyskytol pri jej doručovaní problém (nekompletná/poškodená zásielka, tovar nezodpovedá vytvorenej objednávke), obráťte sa, prosím na náš zákaznícky servis na tel.č. +421 918 748 450, alebo nás kontaktujte e-mailom na info@luxesse.sk
Neváhajte sa na nás obrátiť – spokojnosť zákazníkov je u nás na prvom mieste!
Zaregistrujte sa a získajte výhody
Vytvorte si u nás zákaznícke konto, s ktorým budete mať prístup ku všetkým Vašim údajom a vytvoreným objednávkam. Po prihlásení sa do Vášho účtu máte možnosť sledovať stav Vašej objednávky (nie prepravy!), spravovať dodacie adresy, fakturačné a osobné údaje.